2009-03-28

Idag är det dags!

Nu är det bara timmar kvar tills det är dags... klänningen hänger framme (tack, Anna W för lånet!), solbrännan ser riktigt bra ut - var på Helios och gjorde en Magic Tan imorse *fniss*, nu ska jag bara leta fram kvällen skor!

Alla som vill kan skriva en kommentar till festen om de vill, det är ju ett ordinarie möte så vi behöver få ihop kvällens protokoll - om alla hjälper till så blir det ett jätteroligt protokoll.

Skriv till exempel det du tyckte var roligast på kvällen i din kommentar!

3 kommentarer:

BloggeLCa sa...

Erica: Vilken fest! Det fanns flera höjdpunkter, men att Affe skulle fria till Carin var kvällens största och roligaste överraskning! Han var ensam ansvarig för att skicka 20-talet snyftande eLCor till toalettspegeln för att rätta till mascaran.

Rachael sa...

Blah Blah

Anonym sa...

Min erfarenhet av att arbeta med Mr Pedro (A Loan Officer) var ett nöje. Han var helt uppenbar om kostnaderna och om affären var ekonomiskt rimlig. Faktum är att när jag förklarade min situation rådde han mig att inte refinansiera om inte de nuvarande villkoren förbättrades trots att det kostade honom affärer. När han senare kontaktade mig om en bättre affär, hoppade jag på det eftersom han hade förtjänat mitt förtroende. "Definitivt fick mig att känna mig säker på att jag arbetade med ett fantastiskt låneföretag / bra affärsperson som kände till sitt värde av affärsområden.
Jag kommer att råda alla här som letar efter någon form av lån att kontakta Mr Pedro eftersom han och hans företag hjälpte mig med ett lån på 2% vilket var mycket imponerande.
Jag fick Mr Pedro att kontakta Office Email på .... pedroloanss@gmail.com